Pages

Monday 9 January 2012

2012



Tahun ini aku harapkan akan memberikan sesuatu yang bermaknabisa merubah segalanya. Azam ku mudah jer, kembalikan kegemilangan 2008. Ada apa dengan 2008? Hanya aku yang tahu..

Permulaan tahun ini yang aku rasakan cukup indah dengan perkabaran gembira dari banyak sudut dalam perniagaan, kewangan, peribadi dan keluarga. Keadaan ini cukup meyakin kan aku bahawa tahun ini boleh menjadi tahun terbaik dalam hidupku.. Inijuga memberikan aku semangat untuk terus berusaha mencapai azam can cita-cita aku...

Planning 10 tahun aku yang bermula tahun 2010 insyaAllah akan aku cuba sedaya upaya untuk laksanakan. Perancangan sebagai garis panduan untuk aku meniti perjalanan masa depan. Aku juga akui kerana erancangan aku tahun 2000 dulu aku adalah aku sekarang, dan tak mustahil jugak perancangan aku tahun 2010 akan menentukan siapa aku 2020 nanti...

Baru jer bermula tahun ini, aku pun tak boleh nak berceloteh banyak sangat, apa yang penting... USAHA SENDIRI la.. KERJASAMA dari rakan, SOKONGAN dari keluarga, dan SEMANGAT yang tak pernah padam.. Jangan lupa jugak, DUIT. Sentiasa DOA pada Illahi, USAHA tanpa jemu, IKHTIAR semampunya, dan TAWAKAL atas segala ketentuan ILLAHI...

Apa pun yangterjadi, ingat cuma 1.. Perancancangan ALLAH adalah sebaik-baik perancangan dan ALLAH hanya menjanjikan yang terbaik buat hambanya..

Barakallah...

InsyaAllah...

Wassalam...

Coretan popular