Pages

Monday 9 January 2012

Permata Hatiku...


Assalamualaikum....

Mingggu lepas aku pertama kali meninggalkan anak aku, Marissa... selama ini aku memang tak pernah berpisah dengan Marissa, paling lama pun masa dia kat rumah pengasuh or masa aku keluar kerja.. Kali ini aku terpaksa ke KL atas urusan kerja selama sehari.. walaupun cuma sehari, aku rasakan lama sangat tu untuk berpisah dengan Marissa.. Rindu rasanya.. tak pernah aku tidur malam tanpa Marissa disebelah aku.. Malam tu aku cuma bertemankan gambar Marissa yang ada dalam handphone aku jer..

Keesokan harinya setelah selesai urusan kerja, aku terus bergegas balik ke Pahang. Seronok rasanya dapat berjumpa Marissa..


Selang sehari jer aku terpaksa ke KL lagi kerana ada tempahan dari luar negara.. sekali lagi aku kena berpisah dengan Marissa.. keadaaan sama ku alami.. cuma bertemankan gambar Marissa dalam handphone jer malam tu.. esoknya aku cepat-cepat uruskan kerja aku. Amat tak ku duga, aku terpaksa berasa di KL untuk sehari lagi kerana ada masalah menghantaran dengan pihak courier..

Dua hari aku di KL sendirian, selesai jer urusan aku di KL, aku terus bergegas balik.. Indahnya hidup ini aku rasakan bila jumpa Marissa.. Senyuman dan elak tawa nya membuatkan aku rasa akulah insan yang paling bahagia di dunia ini...



Tadi aku terima panggilan dari kawan lama bos aku, aku lepas nie mungkin akan kerep ke KL.. Demi untuk mencari rezeki untuk menyara keluarga, aku akan cuba dedaya-upaya selesaikan apa jua kerja aku dengan dedikasi agar aku tak lama sangat berpisah dengan Marissa nanti...

Sayang Marissa...




Barakallah...

Wassalam...

Coretan popular