Pages

Monday 9 January 2012

Selamat Tahun Baru 2012


Assalamualaikum...

Mungkin agak terlambat untiuk aku mengucapkan Selamat Tahun Baru ini kan. Nak buat camana, kekangan masa dan keadaan yang membuatkan aku agak sibuk kebelakangan ini.
Apa-apa pun, semoga 2012 ini akan memberikan sinar baru buat kita semua, menjanjikan sesuatu yang lebih bermakna, dan bermanfaat untuk kita tempuhi..

Tidak seperti orang lain, aku tak ader pun sambut tahun baru kat mana-mana tempat, aku lebih selesa untuk menyambut nya di rumah bersama keluarga. Agak rimas la aku bersesak-sesak dengan orang ramai di Dataran Merdeka ke, KLCC ke, Pavilion ke, pantai-pantai peranginan ker kan.. baik duduk rumah, tengok TV dengan keselesaan di rumah sendiri... Apa pun cara kita menyambutnya, itu terpulang lah kepada keselesaan masing-masing.

Banyak yang aku rancanakan pada tahun ini,antaranya nak mengembalikan kegemilangan perniagaan aku pada tahun 2008. Bukan dejadar di atas kertas, aku dah mulakan sejak bulan desember tahun lepas lagi, dan hasilnya, Alhamdulillah... aku dah nampak la walaupun baru bermula...

Aku doakan kalian pun begitu jugak la.. semoga kita sama-sama berjaya dan bahagia di tahun baru ini

Barakallah...

Wassalam..

Coretan popular