Pages

Sunday 19 June 2011

Hari Ini

Hari ini, tak banyak yang aku nak kongsikan. Cuma ader la beberapa perancangan masa depan yang aku fikirkan berbaloi untuk aku lakukan. Namun itu pun masih dalam peringkat awal perbincngan dan penelitian. Belum berani untuk membuat apa-apa keputusan.

Walau apapun, keputusan harus dibuat dalam masa terdekat ini. Untuk menjamin masa depan dan kerjaya aku jugak la. Belum bersedia untuk mewarwarkan di sini. Apa-apa nanti kalau dah diputuskan, akan aku khabarkan yer..

Berbalik pada hari ini, aku bangun awal pagi tadi. sebelum subuh aku dah bangun, mandi dan bersiap untuk keluar kota. Seawal jam 4.30 aku dah berangkat bersama-sama dengan Isteri aku. Bukan nak kemana pun, cuma nak hantar dia balik ke Pahang jer pun.. Best rasanya bila jalan lengang, tak banyak kereta pagi-pagi kan. sekejap jer aku sampai ke lebuhraya duke dah. Hampir 1jam 30 minit perjalanan, kami singgah di Petronas dekat lebuhraya untuk solat subuh. Jam 8 pagi sampai la.. So sekarang aku rehat jap kat sini, petang nanti baru aku balik. Dijangka lewat petang aku sampai la kat KL. Ini dh jadi rutin biasa aku dah sejak kawen dulu. tak rasa apa dah.. Best jer dapat jalan-jalan.

Tak ader apa nak aku omelkan lagi.. cukuplah ini untuk kali ini.. jap lagi aku fikirkan yang lain pulak yer..

Assalamualaikum..

Barakallah..

Coretan popular